Składanie reklamacji

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Zgłoszenie reklamacji przez e-mail: …..@astrapolska.pl

Opisz przyczynę reklamacji oraz prześlij zdjęcia obrazujące wadę produktu na wskazany adres e-mail.

 

2. Otrzymasz odpowiedź z działu reklamacji w ciągu 14 dni.

Dział Reklamacji na podstawie materiału zdjęciowego oraz opisu problemu dokona weryfikacji zasadności reklamacji i udzieli odpowiedzi e-mailem.

3. Uznanie reklamacji. Formularz zwrotu/reklamacji. Odesłanie produktu.

W przypadku uznania reklamacji wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

4. Wysyłka

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Panattoni Park / ASTRA S.A.
ul. Logistyczna 6
05-090 Sękocin Stary

Pobierz formularz zwrotu

 

Zwrot towaru

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:

Panattoni Park / ASTRA S.A.
ul. Logistyczna 6
05-090 Sękocin Stary

Do paczki, prosimy o dołączenie formularza zwrotu lub dowodu zakupu.